Nelly.com, Wehkamp.nl, Otto, etcetera...

02-07-2013 20:23

 

...hebben wat mij betreft afgedaan. Ondanks dat ze best goede en leuke spullen/kleding verkopen bestel ik niets bij een webwinkel waar je meer dan €3,00 aan verzendkosten moet betalen (tenzij ze echt iets verkopen dat ik ECHT NIET kan laten liggen, haha!).

Tijdens het surfen op het Internet kwam ik laatst op de site van Nelly.com terecht. Zag er leuke jurkjes en T-shirts voor een leuke prijs en twijfelde geen moment om direct te bestellen. Levering was ook nog eens gratis. Helaas werd de bestelling niet binnen 3 tot 4 dagen bij mij thuis afgeleverd zoals ze beloofden - minpuntje, want het duurde 1,5 week. Het jurkje viel tegen en heb ik retour gestuurd. De kosten voor het T-shirt had ik reeds overgemaakt.

Krijg ik na 1,5 maand een aanmaning voor de retourkosten die ik niet betaald zou hebben. Retourkosten?!?! Jawel, van €5,00! Tja, zo kan ik ook adverteren - levering zonder verzendkosten...

Iedereen die online iets koopt weet dat het voor kan komen dat je iets houdt en/of retour stuurt. Net als zoveel andere mensen met mij had ik door mijn enthousiasme het retourbeleid niet van tevoren gelezen. En zo zie je maar weer.... Niet dat ik die €5,00 niet kan missen, daar gaat het niet om. Voor mij is het een principe kwestie geworden. 

Ik bestel bijna alles online en best redelijk, maar voortaan niet meer bij webwinkels die of teveel verzendkosten vragen of zoals bij Nelly.com een 'addertje onder het gras' hebben. 

Reactie: Nelly.com, Wehkamp.nl, Otto, etcetera...

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht